Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Tro och tvivel och doda katter

Publicerad 2010-10-26 00:01:39 i Allmänt,

.. ar aven det nagra saker mitt liv ar fullt av. Forbereder ett bibelstudie, lever tokintensivt och pa kanten till vansinne. Mitt hus ar fantastiskt, vi dricker en hel del varm choklad och ater aggmackor och snart kommer Karin hit och skall bo med mig for ett tag. Fabulost och magnifikt och vissa dagar ar fortfarande varma i solen och hosten drojer dig kvar med krispiga lov och landsbygdsidyll.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-11-11 17:21:52

Jag har storm, 100 sekundmeter. Jag har inga prickar over bokstaverna heller. Men jag tckar for svenskan. Hungrar fin svenska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela