Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Generation celebration:

Publicerad 2010-05-15 11:40:55 i Allmänt,



Ljuset faller in snett bakifran hoger och lamnar halva uppslaget i min bok upplyst, halva i skugga. Klockan ar tjugoen minuter i sju. En spindel har virat sig ner ifran nagonstans uppifran. Jag kan inte se traden den ar fast vid, men jag vet att den maste vara dar nagonstans, savida spindlar inte kan flyga i Bukarest. Den virar langsamt ner sig och landar i mitten av det upplysta i min bok. Vandrar planlost omkring mellan kommatecken, versaler och gemener. Vandrar bort pa atta ben och forsvinner. Detektivbyran spelar. Kameran ar pa och jag vet redan nu att den har scenen ska fa bli introt till min film, generation celebration ar mitt soundtrack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela