Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Standing next to you.

Publicerad 2010-03-31 22:31:14 i Allmänt,

Vi bor där molnen hopar sig och Olivias födelsedag till ära bjuder Covasint pa ett hejdundrandes askväder. Vi äter staendes pa trappan och tittar pa spektaklet. Folk kommer hit, folk som jag tycker sa mycket om. Känns märkligt att det en dag ska försvinna. Att mitt har kommer bli gratt och att allt kommer vara nagonting helt annat. Jag kommer ta fram kortet vi tog pa trappan den där dagen när alla av nagon anledning sag helt hejkon bejkon ut, titta pa det och komma ihag alla som jag fick förmanen att bo med för ett tag. Braka med och grata inför, skratta ihop med och växa tillsammans med. Olga lämnar oss pa fredag och det känns sa märkligt att folk faktiskt droppar av, att tiden faktiskt rör sig framat.
Jag är tjugo ar och bor i Rumänien, maste bara paminna mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela