Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det var en gang en flicka som tyckte att livet var ratt ballt sadar litegranna

Publicerad 2010-02-12 22:45:33 i Allmänt,

Tank om jag skulle vetat i februari 2009 att jag ett ar senare skulle tillbringa min fredagseftermiddag med fyra snorungar i ett stadsgetto strax utanfor centrala Arad. Vad skulle jag tankt om jag fatt reda pa att jag skulle na ett stadium dar jag talmodigt vantar ut diverse anklagelser pga mina bristande talanger nar det galler att mala giraffer for att sedan (pa rumanska) be Ung Man ca 10 ar att halla kaften eller mala sina giraffer sjalv. Tank om jag vetat att jag skulle aka hem till en vingard och agna forsta delen av kvallen at vedhuggning och resterande till att hanga med en australiensk och en Irlandsk/tysk artonaring. Tank om nagon sagt till mig att jag skulle vara har just nu. Jag skulle nog dott. Tack Gud for att jag inte vet vad som ska handa nast.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-13 19:35:41

Saknar dig min säropererade siames

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela