Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Redo för test tva.

Publicerad 2010-04-03 14:27:40 i Allmänt,

Första veckan av youth compass är över, en vecka som även inkluderat inhandling, ihoppacketering och uttelning av matpaket i bade Siria och Checheci, en lekförmiddag med barnen i Siria, förberedelser för ungdomarna, club pa kvällen och dessutom den vanliga dosen av jobb. I eftermiddag kommer drös numer tva. Tolv tjejer kommer och bor med oss i en vecka och jag har nu retirerat in till de andra tjejernas rum. Det som jag trodde var mitt är inte längre mitt och vi lever nu atta tjejer inte bara i samma hus utan även i samma rum.
Gar upp och skriker pa kullarna med jämna mellanrum, kollar pa skuggteatern som utspelas med molnen agerande schabloner över kullarna, husen som utslängda leksaker och de bruna stigarna som slingrar sig upp och bort och ut och iväg. Vilken ska jag ga. Det är ju sa manga att välja pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela