Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Fast glad.

Publicerad 2009-09-12 21:00:03 i Allmänt,

I natt kunde jag verkligen inte sova. Jag hade ont i magen och fick för mig att jag hade magsår, sen var det kört. Detta resulterade i ett långt brev till älskade B i stället. Inget ont som inte har något gott med sig, jomenvisst! I morse tog jag mig i kragen och spelade in sista ljudupptagningen till filmen som nästan är klar nu ifrån vår kongoresa tillsammans med T i Majorna. Cyklade sedan och bytte XL öronpropparna till XS och njöt av att vädret var så topp och att jag åker innan det hinner att inte bli det. Picknickade med familjen på berget bredvid huset, lade sporadiskt fram lite slumpvis valda kläder att packa ner och insåg att min skidjacka var puts väck. Åkte och åt på restaurant med la familia och tog sedan kaffe, tiramisou och promenad med R. Fick låna en gul manchesterjacka och känner mig nu mycket nöjd. Väntar på M som kommer hit för Mia & Klara samt manifestskrivning och kanske lite Pulp fiction. Jag är så himla nervös att jag tror jag dör. Fast glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela