Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det finns ett ord för vad jag lider av men jag har glömt det nu.

Publicerad 2009-09-05 22:26:55 i Allmänt,

Kill i näsan, gratis mjukglass och gråsuggor är vad min vardag har att erbjuda. Lite bättre kan du allt tänker jag när jag med avsmak kliver på bussen och betalar 25 kronor för att få lov att åka och jobba. Tack västtrafik och tack Liseberg restaurant AB för att ni vill ha att göra med en sån som mig. Individuellt utprovade glasögon på en timme lovar reklamen, en värld att fly in i lovar boken men resan är ju för kort. Resan är ju för kort. Varför måste vi alltid komma fram? Det är ju resa vi vill. Minst tvåhundra mil bort, till braskaminer och ett obegripligt språk. Ah, jag måste se på Fight club innan jag åker. Måste packa upp åtminstone en flyttlåda och kanske sätta upp en gardin.

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2009-09-06 22:32:27

....Det där att komma på för sent vad man borde sagt, och Du

vet hur det känns, det vet väl jag, jag har kännt dig, jag är van

Jag borde sagt igår, vad jag kom på härom dan

Men nu är allt för sent, nu är det gjort, nu är du dömd

Du blir ett fnask och du är alltid deras fnask, och han är glömd

Men låt dom älta, dividera om vikten i det där

Här får man aldrig göra fel, här får man aldrig göra om

Jag säger KOM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela