Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Tangenten i punkten är paralell med g(x) = 8x + 12. Bestäm konstanterna a och k.

Publicerad 2009-05-14 22:49:01 i Allmänt,

Jag har i alla fall sytt i dragkedjan nu. Bara fållen kvar. Och band. För den blidde lite för stor. Och så var det ju Nationella i matte C i morgon klockan åtta också (vad bra att jag har pluggat så mycket det senaste). Och nylonstrumpor. Och håret. Och livet. Och sömn. Och det är tur att jag är en sån människa som alltid tar allting med en klackspark och inte stressar upp mig i onödan för annars hade jag nog varit rätt nära bristningsgränsen nu. Men det ska bli JÄTTEROLIGT i morgon. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela