Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Dag ett (Göteborg - Polenfärjan)

Publicerad 2009-05-13 22:50:17 i Allmänt,

"Dag ett består av resa till Ystad för att på kvällen kliva på färjan till Swinoujscie. Vi har inga bokade hytter utan ligger bland lastbilschaufförerna på heltäckningsmattan mitt i all turbulens. Jag har en smula svårt att koppla av. Det är en smula varmt och ljust och en smula för många äckliga polacker som käkat glosoppa till kvällsmat. Nöjer mig med Mein Kampf-ljudboken och ett skeptiskt öga på vad som händer runt omkring."

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2009-05-14 07:29:04

obetalbart, julie! jag ser allting framför mig och skrattar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela