Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Blott en dag

Publicerad 2009-05-13 22:32:38 i Allmänt,

Idag när jag går upp ur sängen är frukosten slut och jag tar en buss försent av ren vana kommer in och gör litteraturhistorieprovet per automatik det är sånt man lär sig på min skola vara lite duktig och så pappershögar och lycka och ångest och existentiell panik och kaffe såklart som allt annat en nödvändighet och alla människor spricker upp när det blir sol och någon satt fast små godispåsar på alla cykelsadlar reklam men vad sjutton folk blir ju glada lite godis har väl aldrig skadat någon kanske lite då men det är ju vår.


Ps. Mitt golv har en obesudlad fläck vid elementet bredvid sladdhärvan. Där sätter jag mig och syr. Det går bra i sjuttiosju minuter. Sen går det inte bra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela