Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

MSN-diskussion med M

Publicerad 2009-03-12 22:23:31 i Allmänt,

Problem: vi börjar bråka om vilka rollkaraktärer vi ska vara på Harry Potter- maskeraden. Jag kan ju säga att mina Harry potterskills är inget jag plockar fram om det inte behövs, men nu jävlar!

Madeleine säger:

Madeleine säger:

var fucking chooo chang annars då

Madeleine säger:

kinesbarn

COMEONYOUPEOPLE säger:

du kan ju vara lord voldemort då

Madeleine säger:

å du kan ju vara flickwick

COMEONYOUPEOPLE säger:

då kan ju du vara myrtle

Madeleine säger:

visst, Filch

COMEONYOUPEOPLE säger:

jag skulle inte snacka så mycket om jag var du percy

Madeleine säger:

sure, UMBRIDGE

COMEONYOUPEOPLE säger:

den var fan låg, du är inte bättre än moster petuina

Madeleine säger:

:´(
COMEONYOUPEOPLE säger:

nu lipar du som dudley när han fick grisknorr

Madeleine säger:

JÄVLA PETER PETTIGREW

COMEONYOUPEOPLE säger:

Haha, bättre kan du Goyle

Madeleine säger:

kaxa dig inte pansy

COMEONYOUPEOPLE säger:

men gå och rök vattenpipa sibylla trelawney

Madeleine säger:

vi vet redan att du är hon haha

Madeleine säger:

bara så du vet, aragog

COMEONYOUPEOPLE säger:

hörde jag någon gnägga där borta Vingfåle?

Madeleine säger:

sure, norbert

COMEONYOUPEOPLE säger:

Bellatrix, bellatrix, bellatrix

Madeleine säger:

lockheart...

COMEONYOUPEOPLE säger:

fenir grårygg

....

Det här ska du få fan för
(kriget har börjat)

/ jag är såååå låg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela