Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det här är ingen vanlig dag

Publicerad 2009-01-04 11:48:04 i Allmänt,

Det har varit en tung dag idag trots att klockan knappt är tolv. Jag och far åkte in i en biltvätt med lite öppen bakdörr. Det behöver ju inte betyda katastrof, men nu låg min nyinköpta icke tvättbara jacka där. Vax, rengöringsmedel, vatten och fan vet allt forsade in och fullkomligt dränkte jackan, som nu luktar bäver. Den behöver kemtvättas, det är dyrt och jag kommer alltså gå runt och frysa i en vecka till. Alla svordomar i världen hade jag lust att skrika när jag kom hem. Detta var innan jag gick in på 365saker.se och kollade på dagens utmaning. Den gjorde mig nästan tårögd av glädje. Det finns alltså fler som jag. Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela