Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

De är här för att ta över världen, de är här för att stanna

Publicerad 2009-01-20 15:15:23 i Allmänt,

Nu är det såhär. Att vårat projektarbete börjar ta form. Sömnlösa nätter, intriger, litervis med kaffe, googlande, provande, diskuterande osv. osv har resulterat i någonting konkret. Någonting som går att ta på sig. Någonting som är rackarns snyggt och dessutom rätvisemärkt och kontrollerat. Gå in på vår supersnygga hemsida och ta en titt, skriv i vår gästbok och köp en tröja. Du kommer älskart!

www.attidy.se

Ses!

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2009-01-20 19:44:06

fin, riktigt fin. jag vill köpa, när jag har pengar. ok

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-20 19:46:10

Btw, fika imorgon istället kanske? Det passar mig bättre när jag tänker efter :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela