Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

All världens svordomar och knivhugg och fan och hans moster!!!!!!!!!

Publicerad 2009-01-06 22:07:21 i Allmänt,

Jag skulle skriva om gruppsykologi och kom på något vänster in på organisationsstruktur. Nu har jag kämpat i alldeles för många timmar för att jag ska kunna dra mig ur. Jag var så arg och ledsen att jag var tvungen att åka in och dricka kaffe med Kalle. Nu sitter jag här igen och googlar Human relations-rörelsens effekter på ren koffeinkick. Allting genomsyras av den där totala vilsekänslan och den oerhört stark övertygelsen av att jag är ute och cyklar, i helt fel riktning. Det går verkligen käpprätt åt helvete. Jag är på ett stadigt sjunkande skepp men vägrar se mig besegrad, sånt ligger bara inte för mig, och det är just den egenskapen jag hatar mig själv innerligt för just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela