Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Sportlov i kvadrat.

Publicerad 2009-02-11 13:49:27 i Allmänt,

Jaha, och så tas det körkort till höger och vänster och här sitter jag glåmig och lite halvförkyld med fyra bilkörningar med pappa i ryggen och känner mig inte särskilt kaxig. Ny kurs ska man behöva genomgå också. Utsugare och asätare säger jag bara. Annars har lovet mest inneburit matlagningshäng och soffliggning, senast hemma hos Fanny med vit pannacotta och varma hallon! Till sportlovsseden hör ju förutom slappande att bli förkyld och jag viker inte en tum i mina traditioner.

My friend Kalle är lokalkändis och har flirtat in sig hos torslandatidningens redaktion. Här kommer del ett i hans reportage om vår afrikaresa,  (håll span längs vänsterkanten och scrolla ner). Den är jättebra! 

Kommentarer

Postat av: Körkortskillen

Publicerad 2009-02-11 16:49:24

Du är en riktig bloggdrottning som smidigt droppar HÄR-länkar i motsats till mina två kilometer långa URL-adresser. Du är dessutom min PR-ansvariga alla kategorier. Och jag gillar dig skarpt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela