Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jahaja.

Publicerad 2009-02-09 17:58:36 i Allmänt,

Jag vill vara bra på allt. Skriva, sjunga, måla, snickra, sy, mecka, jogga, vissla, umgås, vara avspänd, vara rolig, dikta, tala, räkna, slåss, organisera, vara förnuftig (mm mm mm). Jag är så upptagen av att på in en fot lite varstans att jag liksom inte gör någonting utan hamnar mitt emellan och är halvdan istället. Nu är det helhjärtat som gäller. Jag tror jag börjar med att helhjärtat äta upp prinsesstårtan som står i min kyl.


Och sen var det fint att ni kom igår och lagade mat hos mig.

Himla fint faktsikt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-10 13:29:46

Prinsesstårta måste ätas helhjärtat, det är mycket viktigt.

Tack själv för i söndags förresten, det var sjukt lyckat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela