Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vad jag gor av min sondag

Publicerad 2009-12-06 11:40:22 i Allmänt,

I morse tog jag en promenad. Jag kom till ett odehus, staketpalarna som skarmade av ett litet gronsaksland var invirade i lakan, i traden hangde smutsiga och trasiga klader. Taket var inrasat och det var tyst, gratt och inte en levande sjal i narheten. Jag bestamde mig for att ta en omvag runt i stallet. Ibland tror jag pa att inte utsatta sitt hjarta for onodigt manga slag per minut. Vill ju spara pa dem till ett mer uppmuntrande tillfalle. Jaja jag erkanner, jag var skitradd. Vad ar det for idiot som hanger upp klader i tradgarden? Mordare och banditer kan jag sla vad om.
Tog mig hem och satte pa kaffet i moccabryggaren Gid hittade slangd utanfor huset. Locket ar lost och den har ett litet hal precis sar man haller. Det far mig liksom att bara alska den desto mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela