Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2008-09-21 11:06:26

Glad att du också anmält dig nu =) Tack för en mysig fika i tis <3

Postat av: johanna

Publicerad 2008-09-21 11:59:24

nu kommer detta nog som ett litet skratt anfall för din del men jag är sjukt sugen på att springa varvet jag med. måste dock då börjar hårdträna och säga hej då till allt var slöa-så-mycket-du-bara-kan heter. jag vill, fan va jobbigt beslut! haha :)

Postat av: Julia

Publicerad 2008-09-21 23:18:18

Pernilla: Jag kommer inte tolerera att du utklassar mig så nu blir jag så illa tvungen att ligga i med träningen

Johanna: Om du springer lovar jag att bjuda dig på fika - efteråt ;)



xxx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela