Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

www.wikipedia.se, sökord: "meningen med livet?"

Publicerad 2008-10-15 20:09:08 i Allmänt,

Folk undrar varför jag gör det så svårt för mig. Jag svarar att det är det enklaste sättet för mig att överleva. Det är därför jag i religionen väljer att skriva om Humanismen och Gudsfunktionen i en gudlös världsbild. C skakar på huvudet och undrar varför jag inte gör som normala barn och skriver om frimurarna eller livets ord. Tja, varför har jag inte rådjursögon och bambiben liksom?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-15 20:13:56

Hej!

Var gärna med och tävla i min enkla bloggtävling som avslutas i morgon!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela