Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Kan mycket - vill mer

Publicerad 2008-10-07 20:38:40 i Allmänt,

Böcker jag håller på att läsa för tillfället:



  • Mig äger ingen - Åsa Linderborg
  • Mästaren och Margarita - Michail Bulgalov
  • Bibeln
  • Happy Sally - Sara stridsberg
  • Allt - Martina Lowden
  • Jag är leopardpojkens dotter - Johanna Nilsson
  • Halleluja liksom - Bob Hansson
  • Allt är upplyst - Jonathan Safran Foer
  • Pilgrimsresan - Paulo Coelho

Ibland är det svårt att hinna med allt man vill. Som bra betyg och allmänbildning tillexempel. Jag börjar på massor av projekt i hopp om att orka gå till botten med det. Istället ligger saker på travar för tillfället. Hade kunnat komplettera läslistan med tidskrifterna. Bang, Camino, Vanity Fair och Ordfront också. Eller berättat om halvfärdiga projekt som fotoalbumshögar, syprojekt över golvet, papperssortering i ett hörn, läxor och träningslistor också. Men det hade nästan blivit lite pinsamt. Jag vill ju ge skenet av att jag är en strukturerad , påläst och kontrollerad människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela