Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag vill knarka!

Publicerad 2008-10-11 17:25:01 i Allmänt,

Försöker mig på att sammanfatta USA:s  politiska system istället för att sälja glass idag. Sjukanmälde mig från jobbet och försöker tänka att pengar inte är allt (bara körkort, möjligheten att resa och flytta hemifrån). Det är så vackert utanför, hade velat tillbringa helgen i en lite stuga uppe i norrland. Svampplockning, stövlar, tystnad och lukten av skog. Inte i en betongkloss med en otrevlig pubbeunge hemma utan möjlighet att kunna gå utanför dörren eftersom de kan ringa när som helst från jobbet och då måste jag vara hemma. Missar utgång, 20-årsfest, jobb, vänner, kolonistuga, Elin och avslutning på Liseberg. Men jag är inte bitter!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2008-10-12 11:31:21

fucking Åmål :)?

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-10-13 10:20:52

För övrigt kan körkortet ta sig någonstans... såg på ett program om framtiden och då skulle bilarna styra sig själva - så över körkort skall du inte vara bitter :)

Angående det andra, du kan väl ta en sväng upp till mig på höstlovet och så tar vi och promenerar i min stora, oändliga skog - med gummistövlar & regnkläder. Det är inte Norrland, men åtminstone ett försök att drömma sig bort.



Du är störtskön!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela