Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Fredagskväll. fredagsdag. Fredagsliv.

Publicerad 2008-10-17 19:28:56 i Allmänt,

Det här tyckte jag var så fint. När jag var liten byggde jag, min lillebror och mina kusiner en paraplykoja i vår grannes trädgård. Där hade vi sedan kafferep. Vår granne tittade ut genom fönstret och gick sedan ut och fotade det hela. Jag kommer inte ihåg vart jag har lagt bilden nu men hoppas att jag i framtiden lyckas behålla fantasin, även om den får ta sig uttryck genom andra kanaler. Samhäll in, söta Johanna har permanentat mig, hals ont, Jenny är humanist och logiken är ofullständig. Nu blir det väl sammanträde för rödvinsvänster och bakning till glappet istället för utgång. Lika gott.

Kommentarer

Postat av: Rutger i Torslanda

Publicerad 2008-10-18 11:16:32

Rödvinsvänstern är så himla bra och progressiv. Får man haka på med en butelj?

Postat av: Fröken julie

Publicerad 2008-10-18 16:40:15

pacifister är alltid välkomna, även om de bor i Torslanda och kör mc!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela