Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Hur löser man exponentialfunktioner exakt algebraiskt och vad ska jag göra utan dig?

Publicerad 2008-11-06 20:32:09 i Allmänt,

Min systematiska förträngning av matteprovet släppte idag
vilket resulterade i att jag och M satt kvar i skolan till 18.00
och tillämpade polynom i faktorform, exponentialfunktioner
och potenslagar för fulla muggar tills PA slängde ut oss.
Kaffe på Magasin 11 som vanligt, stödkompisutbildning om
härskartekniker, Kultur och idéhistoria, teater och släta bullar.

För att citera min vän PacifistKalle:
"Hösten är hyfsad. Det blir nog inget självmord"

Kommentarer

Postat av: Fredsmäklarn på Torslanda Torg

Publicerad 2008-11-07 17:41:18

Du ska inte läsa och ta efter sådana dumheter, Julie... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela