Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Min helg i något nerkortad verision (superb)

Publicerad 2008-11-09 20:45:38 i Allmänt,

Fredagen börjar 16.40. Då är matteprovet avklarat och jag och M drar hem till henne i regnet. Äter och är apatiska ett tag innan vi bestämmer oss för att peppa och dra iväg till musikens hus på balkankväll. Och hej vad bra det var. Möter upp Dea mfl. Och tokdansar kvällen lång. Lördagen blir en stadig frukost och sedan presentshopping i sällskap med Eva. Sen hem till henne och blir kindpussad av hennes fina pappa och dricka the. Hem, byta om, glömma busskortet och missa bussen, till Torslanda, bli körd av en pappa som börjar tröttna på sin slarviga dotter. Superhäng hos Kalle med lagom lite folk, rödvin, god mat, musik och prat. Hem och sova, vakna, nästan missa bussen till stan och återigen på något vänster råka göra min far upprörd, gymma med Gus, fika, komma på att det är fars dag (!!), köpa orkidé, plugga lite, klä ut sig och spela in en film med småbröderna och nu. Stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela