Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

På västfronten intet nytt

Publicerad 2008-05-25 14:12:17 i Allmänt,

Jag har lovat en kvinna att hjälpa henne fixa hårmodeller. Eftersom jag misslyckats totalt fick jag så dåligt samvete att jag erbjöd mig att ställa upp själv. Så på tisdag ska jag klippa mig. Jag vill inte ens klippa mig. Sen lovade jag Eva att hon ska få färga håret på mig på fredag. Den som träffar mig på lördag kommer att undra vem jag här. För den nyfikne är det bara att ringa mig och boka en date, det är först till kvarn som gäller... När jag ändå pratar om hår. Jag har inte borstat håret på nästan en månad, och nu har jag fått två små kladdenacker som skulle kunna liknas vid dreads. Tyvärr måste jag reda ut mitt hår innan jag går till frisören. Quelle domage.

Saker som jag verkligen vill bli:


Duktig på att måla, som den här tjejen: http://iriselsa.blogg.se/

Grym på att åka skateboard

Frisk (funderar på att göra en total läkarundersökning för det något som inte står rätt till)

Modig (!)

Jag har surfat runt på diverse bloggar. Jag är understimulerad och borde plugga. Men jag orkar inte. Jag har inte kvar en tillstymmelse till motivation. Däremot hittade jag ett så fint klipp från en fransk musikal på bloggen niotillfem.




Sen skulle jag vilja bli världens bästa barista och kunna göra sånna här som nån kunde men jag har glömt vart jag tog den i från såklart, men tjusigt var det i alla fall!

image344

Lyssnar på Lykke Li och deppar lite över min hals. Fast tänkte snart gå och fira att min feber är borta med en kopp honungsvatten. I morgon är det friidrottsdag och jag känner (förlåt Gunilla H) att det inte är så lämpligt om jag är med. Vilket innebär ytterligare en dag i isolering. Ska nog leta upp min internetdosa och köpa en biljett till Way out east. Som plåster på såren.

image345
www.little-people.blogspot.com

Tjo/Tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela