Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Skills that kills

Publicerad 2008-03-19 19:21:27 i Allmänt,

66439-303I morse stod min klocka och ringde i 1 timme och 45 minuter innan jag vaknade. Jag var alltså en kvart försenad redan innan jag hade gått upp. Jag måste sovit så tungt att jag var på gränsen till medvetslös. I morgon ska jag ställa alla klockor som går att ställa så jag inte kommer försent till Israelprovet. Jag har även för en gångs skull ytterst angenäma problem. Jag har fått två sommarjobb och vet inte vilket jag ska välja. Ack och ve. Sista dagen i skolan i morgon, sen är det ett helt lov med tokpluggande. Vi kvalar till elitserien på torsdagen mot Boden i Kultan kl. 17.30. Kom dit om du vill kolla på bra handboll!

Se SVT´s (Nordnytt) inslag från den avgörande matchen då Boden kvalificerar sig för kval mot oss på följande länk; http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1088383

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-03-19 23:55:14

Men gud!? Vilken lyx!! (dock beslutsångest) Vilka jobb är det då??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela