Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Pimp my saturday

Publicerad 2008-03-02 12:59:03 i Allmänt,

66439-30066439-296

Mötte upp Madeleine inne i stan för en liten second hand och fikatripp. Vi hittade diverse
trevliga saker, men ingenting som riktigt passade hemma hos oss, även om jag blev
grymt sugen på mussetelefonen. ..

66439-297
..och den här lite.
66439-298

Vi fikade och sen på kvällen åkte jag hem till Madeleine och rökte vattenpipa
med M, Jonas och Hillevi. Vi drack sockerdricka, åt färdigsmörat bröd ifrån
frysen och drack kaffe och the. Det var en bra kväll, förutom att det tog nästan
en timme att komma hem och alla på bussen och spårvagnen var fulla och
dräggiga. Sen glömde jag att min cykel stod på torget, så jag gick hela vägen
i stället. Nu ska jag spela match i Kungsbacka.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-03-02 13:13:59

Vi hade förut en sån där mussetelefon, as cool! De ända negativa var att man efter ett tag blev lite less på att ha honom skrikande då det ringde ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela