Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag blir så glad när jag ser er

Publicerad 2008-03-29 21:34:28 i Allmänt,

66439-313Ägig 18-års fest hos Fanny som hade allt en 18-års fest ska ha som mat, alkohol, dans och strippning. Natt i stan med hamburgare och sovande två i nybäddad säng alldeles för kort innan klockan ringde. Upp och iväg till jobb, kolla på klockan var tionde minut, disk, tanter som fått för mycket senap på mackan, disk, massor av människor, disk, Erik, Disk, Madeleine och Sara, disk. Sen satt vi kvar till stängning och vattenkaraffen fastnade i Emelies väska på ett mirakulöst och snitsigt vis, sen var vi handfallna, dock var jag 300 kronor rikare och vi gick omkring och släpade fötterna efter oss i stan innan spårvagnsåkande och hem och äta och plugga och dricka the och äta choklad och det känns så bra och bara lite stress och finaste Lilla H kommer in och vi fotar och kramas och han gör coolaste dans och sångnumret för mig och vill inte gå och lägga sig alls och det vill inte jag heller, inte sova, inte nu, inte inatt, jag har inte tid, alldeles för mycket bra saker att tänka på, som luftslott, flygplan och vackra tyger i alla möjliga längder och konstellationer.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-04-01 16:11:08

det låter som mycket disk men väldigt bra i övrigt. ingen showar så bra som downare. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela