Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

My new name is Bloody Mary

Publicerad 2008-06-15 17:59:56 i Allmänt,

Eftersom det inte funkar att lägga upp mer än en bild i varje inlägg så bjuder jag här på den stiligaste ifrån lördagskvällen. Den föreställer mig Jonas och en stormtändare. Eva är fotograf. Vattenpipan som jag försöker tända symboliserar den fördärvade delan av mig. Jag som tyckt att jag är så bra för att jag röker vattenpipa istället för vanliga cigg läste häromdagen att när jag röker vattenpipa får i mig motsvarande 100 cigaretter om man röker klart en "omgång". Jag är alltså storrökare. Det var en förvånande upptäckt som fick mig att inse att det alltid går att upptäcka nya saker om sig själv. Farväl vältränade Julia fri ifrån nikotin och koffein. Välkommen verision två. Det ska bli spännande att lära känna dig!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-06-15 18:03:52

Cool bild :)

Postat av: cecilia

Publicerad 2008-06-15 18:05:22

snygg bild =)

Postat av: Julia

Publicerad 2008-06-16 21:02:21

Bugar och bockar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela