Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Julia kanske badar i Genesarets sjö

Publicerad 2008-06-16 20:57:17 i Allmänt,

J blir rånad, E har PMS och säger upp sig från jordgubbssommarjobb, A fyller år och världen fortsätter rotera. Jag växlar in Shekel och nässpray, provar dyra eccoskor att jobba i när jag kommer hem och åker och fikar med M till att börja med.

Om knappt åtta timmar åker jag. Pappa får ett frispel för att jag gör allting i sista sekunden (har precis avklarat min jämkning och väskan är halvpackad) dödsstöten kom när jag frågade efter en ficklampa. Pappa spänner ögonen i mig och jag ursäktar mig med att säga att det är så jag fungerar under stress. Jag behöver dessutom något att pyssla med för att inte börja tänka på onödiga saker som gör mig nervös. Alltså packar jag nu. Eller det gör jag ju faktiskt inte, jag bloggar!



Shalom alla sköningar, ses om nån veckar eller så!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-18 23:35:32

vi har just hittat honung i taket.

njut israel. kram /J+E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela