Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Eating noddemix

Publicerad 2008-06-15 18:05:02 i Allmänt,

Med en att-göra-lista som sträcker sig som eltejp virad 37 varv runt kroppen och typ fem gram ork kvar i kroppen åker jag till Orust med mor, bror, moster, mormor och morfar. Kom hem för ett tar sedan och insåg att det jag skrivit upp på listan fortfarande inte gjort sig själv. På tisdag klockan 04:40 ska jag befinna mig på Centralstationen för att påbörja min resa till Israel. Jag vet att jag borde börja packa, åka till apoteket, växla pengar, ringa vaccinationscentralen, skicka in skattejämkning, köpa skor som går att gå i, sova (!!), betala Kongoresan, och prata med folk jag tycker om istället för att monologsnacka mig igenom oklarheter. Men först måste jag lyssna på lite bra musik och andas med magen. Bilder kommer när publishme.se bestämmer sig för att samarbeta

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-06-15 22:16:37

Åh, ha så roligt i Israel!

Postat av: Julia

Publicerad 2008-06-16 21:01:43

Tack tack tack,

det hade jag tänkt ha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela