Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

You are my friends, I´ll never be alone again

Publicerad 2008-02-01 17:29:39 i Allmänt,

Precis 16.15 börjar solen lysa in genom mitt fönster och på något sätt rakt igenom stormen och regnet har den varit här hela dagen. Inatt på Trädgårn tokdansandes med Jenny och Erik till Justice, i skolan bland er jag tycker så obeskrivligt mycket om och på vägen hem med Justice i lurarna ler jag hela vägen och takten kunde lika gärna varit era hjärtslag som ekolod över gatorna. Ni är så fina allihop. Jag är så galet glad och stolt över att ni är mina vänner.


Den här har jag lyssnat på hela eftermiddagen. (http://www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY)
Videon är suerbra och det var nog den mest fantastiska låten på hela kvällen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela