Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

We are the Cardigans and I think we love you

Publicerad 2008-12-25 21:04:47 i Allmänt,

Julen spårar ur på sitt lagom galna vis med kusiner högt och lågt. Vi är inne på släkt numer två och min faster skriker över kusinskaran från andra sidan rummet - Julia, använder du tamponger? Och hivar upp en hel påse full som jag får. Sån är min släkt. Jag och Christina får för oss att gå på julottan och kravlade upp runt 6 i morse, kom hem åtta och skulle läsa tidningen. Istället somnade jag och vaknade upp 12.30. Kom aldrig riktigt igång utan har legat och läst sen dess i princip. Förutom ett avbrott som jag gjorde när jag dansade till skivan vi spelade in i Kongo - vilka minnen!

Tänkte skriva något intelligent, fyndigt, träffande och revolutionerande. Men det får tydligen vänta. Jag måste växa till mig lite. Lyssnar på The Cardigans så länge.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-26 13:06:53

åh sa mi tata

dibe dibe månå

danga djosi

mo coola awe!

Postat av: BILLY MARIUS

Publicerad 2008-12-26 13:07:27

Det är MARIUS BILLY SOM SKRIVER

Postat av: Pillan

Publicerad 2008-12-27 11:40:48

God Jul på dig vännen, hade du en bra julafton? en fika snart hade inte varit fel =). <3<3

Postat av: Jussi Björling

Publicerad 2008-12-27 15:54:13

"Man kan inte slå världen med häpnad, varje dag" Appropå din vilja att skriva något revolutionerande, fyndigt och otänkt eller hur det nu var. mina texter blev bara blajj ocg dagbok för dagen också men de krävs de också, åtminstonne när de guldkornen;9 Tjo len!/H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela