Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Ju mindre du gör ju mer hinner du med

Publicerad 2008-12-10 20:10:48 i Allmänt,

Idag struntar jag i religionen, jag struntar i manusövning, historieläsning, mattematikräkning, psykologiskrivning och jag struntar i att få en klump i magen på grund av allt strunt. Idag sitter jag och funderar och äter choklad innan maten, jag läser inga böcker som avslappning för att jag när jag är ineffektiv åtminstone borde förena nytta med nöje. Jag skriver inga långa blogginlägg eller går iväg och tränar. För jag är trött på att aldrig vara nöjd. Idag ska jag bara ha en vanlig sketen onsdag.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-11 22:25:07

Jag gillar hur du skriver brudus singularis! Cred, cred och trevlig helg!/ Banana

Postat av: Helena

Publicerad 2008-12-11 22:26:52

Usch, så bra. mer sånt.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 21:25:54

hej på dig!

mitt namn är diana och min blogg heter nementjena.blogg.se .. jag har valt att satsa på den, därför behöver ja en knuff.. skulle uppskatta om du läste den o skrev en kommentar.. ja har även frågor til dig på min sida. kramar diana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela