Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Hur man lär sig att överleva vintern del 1

Publicerad 2008-12-17 21:37:00 i Allmänt,

Jag vet att det är kallt, jag vet att det regnar är mörkt och att ni tappar livslusten. Jag vet också att jag borde gå och lägga mig snart för att orka fortsätta leva men jag blev så himla glad att det helt enkelt inte går. Jag vet inte om det är någon som bryr sig men jag blev tillfrågad om jag kunde gästblogga på Navids nya blogg som ska starta 1:a januari, efter att ha skickat in förslag på utmaningar man kan göra. (Och det är, jag vet) Ahh! Helt galet! Nu måste jag plocka fram min urflippade sida oavsett vad omgivningen anser eller mäktar med. Shit! Och en annan sak jag vet är att jag ska på baristautbildning och träffa Dea i morgon och jag orkar knappt stå på benen men det är okay, jorden snurrar ju och jag är glad!

Kommentarer

Postat av: Luftslottet

Publicerad 2008-12-17 22:16:54

Wow! Hur coolt är det då! Grattis, grattis, grattis! säger hårbollen i Torslanda och dansar omkring och viftar på armarna och sen säger han grattis igen och ler trött men stort

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-18 16:18:59

GRATTIS! Shit, vad sjukt, jag föreslog nämligen dig som gästbloggare för Navid i en kommentar! Så himla roligt!

Och jag trivs så sjukt bra med dig också, vi har sån bra dynamik liksom. Fantastiskt! Kram!

Postat av: Julia

Publicerad 2008-12-21 22:52:36

Luftslottet: Jag VEEEEEEEEEEEET!!!!!

Anna: Det är galet och du är så fin att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!

Postat av: rebecka

Publicerad 2008-12-24 20:16:21

Okej Julia, sjukt. Sjukt sjukt kul och bra och jag är så glad för din skull. Du, om någon, kommer göra det här grymt bra! God jul liksom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela