Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Publicerad 2008-04-27 13:34:36 i Allmänt,

66439-331nej det är ingen vanlig dag för det är Lilla H:s födelsedag, hurra hurra hurra! Idag fyller ungefär världens bästa person 10 år och i morgon ska jag ge honom en kamera och en puss. Vi pratade i telefon i morse och han berättade något diffust om något hemligt som jag inte riktigt förstod men höll med om och helt plösligt hade han inte riktigt tid med mig längre och sa ett hastigt ajö innan luren åkte på och han gick tillbaka till dataspelat jag avbrutit honom i.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-28 23:22:39

ajaj vilken fin bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela