Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag har väntat på ett regn att förlora mig i

Publicerad 2007-11-08 21:45:51 i Allmänt,

Jag har väntat på ett regn att förlora mig iJag vet inte om det är adrenalin, enzymer eller endorfiner eller vad skillnaden är dem emellan över huvud taget. Jag vet bara att det funkar jävligt bra mot novemberångest. Matteprovet avklarat, i morgon är det fredag och inga svarta hål att trilla ner i finns i sikte. Jag är speedad och funderar på om det är en blandning av övertrötthet och glädje eller om jag bara försöker surfa vidare på den positiva vågen jag för tillfället befinner mig på för att slippa ramla ner i måste-träsket igen. Matteprovet avklarat och i morgon är det bara veckarklocksmonstret som ska besegras och jättefrukosten som ska klaras av och jag har sjukt lite tid att sitta här just nu för jag måste fixa mat som jag ska äta innan och efter och jämt och min tränare tittade på mig med den blicken som bara min tränare kan och nöp mig i magen och sa ät och jag sa jag ska och sen var det köttbullar och makaroner hemma och jag ville spy men åt upp allt och i morgon ska jag gå upp i tid och koka ägg och gröt och äta smörgås med leverpastej.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-11 11:51:42

Speedad is the shit :)
Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Idag satt jag uppe till halv fem och stylade om min blogg med en massa konstiga HTML-koder och bös. Det blev fint. Ta en titt^^
Fika snart!
Kaka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela