Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I can´t really breath, but i feel lighter

Publicerad 2007-11-07 20:51:06 i Allmänt,

I can´t really breath, but i feel lighterVar nere på träningen igår och kollade och blev helt glad. Bara för att jag tycker om så många i mitt lag och för att jag är så glad att jag aldrig la av med handbollen. Ska börja träna så smått igen i morgon och hålla tummarna för att det går bra. Vill ha någonting att tipsa om bara för att jag känner mig så inspirerad själv. Fast jag vet inte riktigt av vad. Det skulle vara en fantastisk låt som jag snappade upp på en annan blogg i så fall. Den har stått på repeat hela kvällen: http://www.zshare.net/audio/4722600c729aaa/  Beirut  - Interior of a dutch house

Låg uppe halva natten till i måndags och läste ut sista Harry Potter-boken. Den var så bra! Min lärare berättade en jätterolig grej om hans bror, som också är lärare som för att få tyst på en superbråkig klass för något år sen ställde sig i klassrummet och skrek: DUMBELDORE DÖR I SJÄTTE BOKEN! Och hade blivit knäpptyst. Om jag blir lärare ska jag bli en sån.

Har slutat 16.10 tre dagar i rad (jag hade slutat 20.00 en av dagarna om jag inte skolkat), i morgon slutar jag 16.20 för att min sadistiska mattelärare lagt ett matteprov efter skoltid av en anledning jag tror att hon knappt fattade själv. Tur att jag är ett prodigy och kommer att ha alla hjärnceller på sin plats vid den tiden. Långa bollar på Bengt.

Bild: www.niotillfem.blogg.se  (jättefin blogg)

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2007-11-08 17:46:48

asså vem är så korkad att hon lägger ett prov, dels så sent på eftermiddagen och dels efter skolan. till på köpet är det matte:/ Jag undrar jag vad hon förväntar sig att ni ska få på det provet.. KORKAD LÄRARE!!
tihi. hoppas du mår bra julia, saknar dig!
puss Tilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela