Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Busspojkar och damp

Publicerad 2007-11-05 22:36:16 i Allmänt,

Jag och Elin pratar pojkar. Vi ska bli världsmästare i tåbrottning och är i hemlighet klonade innerst där inne. Jag har satt låtar på repeat igen och försöker att inte få hosta eller mer snuva. Hade jag lagt hälften så mycket tid på läxor som jag gör på internet och här hade jag varit smartare än Einstein vid det här laget. Men det är inte mitt mål. Jag ska bli så mycket mer än så. Jag kollar på något program om ADHD och är efter programmets slut säker på att det är det jag har. Det fungerar så när man är hypokondriker. Hoppas det inte är någon allvarlig sjukdom dem tar upp nästa gång när jag kollar, damp är något jag känner att jag kan leva med.

Kommentarer

Postat av: Din klonade vän

Publicerad 2007-11-06 21:43:44

hahaha sötaste du, du har inte adhd, tro mig :P

Postat av: elin igen

Publicerad 2007-11-06 21:45:10

och jag älskar rubriken :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela