Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Livskris nr 347

Publicerad 2007-05-09 21:48:07 i Allmänt,

Livskris nr 347Mycket blommigt men lite inspiration. Jävla krångelhjärna, krångelhjärta, krångelliv. Bussen missas som vanligt och jag fick anstränga mig för att inte lägga mig ner på golvet och börja gråta, skrika eller kasta böcker omkring mig i klassrummet i morse när jag fick reda på att jag inte fick göra naturkunskapsprovet i dag utan var tvungen att komma till skolan på LÖRDAG MORON KLOCKAN NIO. Jävla misär. Jag satt uppe till 23.00 och pluggade i går kväll, samt var upp vid halv sju på morgonen för att (efter att ha grattat Carl) hinna plugga till provet som jag trodde jag skulle ha när vi började, klockan 09.30 i morse. A är en hagga. Det enda som är bra är att det är Frida som ska sitta vakt. Jag slår vad om att det är någon kristen konservativ stofil som bestämt det här med lördagsskrivning, för att bevara gamla jävla kristna hederliga traditioner.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2007-05-10 07:11:30

Tycker faktiskt en aning synd om dig...
Men, du kommer att klara det fin fint som du alltid gör och om du inte gör det så får du övertala Frida att du bara skall gå på toa och så kan du ringa mig. Sitter med boken i högsta hugg då ;)
Tycker om dig Darling!

Postat av: Linn

Publicerad 2007-05-10 07:17:35

love! saknar dig..

Postat av: Anna

Publicerad 2007-05-13 14:23:44

Ilska är bra Julia, let it out!
Jag saknar dig hörrudu, vad tror du om en fika snart?
Jag är ledig i stort sett jämt. Den här veckan någon gång?
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela