Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Gratis GPS åt alla och fred på jorden

Publicerad 2007-05-28 18:47:18 i Allmänt,

66439-165Jag vränger på ord och siffror, välter ut hinkar med kaffesumpsvatten och bråkar med min familj. Jag har smittat alla mina arbetskamrater med min förkylning jag fick förra veckan och fått en lapp från skolan där det bla. står att jag har 16% oanmäld frånvaro från naturkunskapen. Jag har inte tränat på två veckor, druckit alldeles för mycket kaffe och dessutom skitit totalt i skolan. På tal om skolan har vi fått en ny rektor, han är kvinnoprästmotståndare och vägrar att viga homosexuella. I say no more.

I morgon har vi orientering i Enggårdsbergen. Vi ska vara ute i två timmar. Ha ha. Är jag inte tillbaka innan klockan fem bör ni ringa polisen. Nej, jag skojar inte. Orientering tar jag på fullaste allvar. Jag tror det är lite där problemet ligger.

Bild ifrån: www.davidellis.co.uk.jpgi

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2007-05-29 13:10:37

jag måste fråga, hur gör man så att man får texten bredvid sin bild. så som du har här ?

Postat av: Elin

Publicerad 2007-06-03 22:36:03

"han är kvinnoprästmotståndare och vägrar att viga homosexuella." Vad är det egentligen för sjuk skola du går på Julia?! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela