Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Rader från ett (fortfarande lika) regnigt Göteborg

Publicerad 2007-07-23 20:47:38 i Allmänt,

66439-178I morgon åker jag till Smögen och hälsar på Eva, laddar upp med ruggigt bra musik jag fick ifrån Erik (Feist - The Reminder). Ska se till att åtminstone få någonting vettigt packat. Får se om jag hinner landa hemma innan jag åker med familjen till Europa någonstans. Sverige suger när det bara regnar helatiden. Bye Bye!

Kommentarer

Postat av: AN ATLAS OF THE WORLD in my mind

Publicerad 2007-07-26 10:06:13

Past in present - lysande lysande lysande. Förvisso är hela skivan riktigt bra, men Pip ÄR min sommarlåt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela