Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vad du inte borde göra en lördagkväll

Publicerad 2007-12-16 20:14:56 i Allmänt,

Lördagskväll och bara dåliga program på TV:n och du borde sätta dig och plugga ikapp allt du inte pluggade förra veckan din idiot ekar moraljulia i huvudet en sekund innan pappa kommer in och får ett frispel på att jag inte städat rummet. Totalt antiklimax och jag bestämmer mig för att kolla på TV i alla fall. Träffade Linn för första gången på flera månader idag och det var ungefär en miljon för många människor i stan så vi gick till Haga och fikade innan vi förfrös tårna, drack glögg och åt pepparkakor på Hagas julmarknad och stod frysande och höll om varandra mitt i vägen för alla människor fem minuter innan vi kunde bestämma oss för åt vilket håll vi skulle gå. Hittade världens finaste handvirkade drakmössa åt C där. Det går lite segt med mina julklappar, vet inte om det beror på att jag bestämt mig för att ha en ekologiskt hållbar jul eller om det är för att jag bara är lat eller har för mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela