Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Live on birthday cake each day (different dreams than yesterday)

Publicerad 2007-12-09 19:04:14 i Allmänt,

Another sunny dayMode är som pojkar, man ser den fina röda klänningen hänga där på galgen, man ser honom i kassan på ICA och man blir störtförälskad i båda två. Man går och drömmer om klänningen med djup urringning i ryggen och på hans gröna ögon och tänker att man aldrig kan bli lycklig om man inte får dem båda två. Sen hittar man den glittriga klänningen med djup urringning fram i stället och får ögonkontakt med den blonda killen som sitter på samma buss som dig ibland. Och vips är de gröna ögonen glömda och den röda klänningen lika så. Nu är det bara glittrigt och blont som gäller.

Igår gick jag upp sju för att åka till Åby camping med tre klasskompisar för att göra en intervju hemma hos en hemlös man som bor där. Jag var jättenervös för allting och vaknade dessutom med helt galet ont i halsen. Ute regnade det och var kolsvart. Jag kan milt säga att jag var fett opepp. Allt gick bra och jag knaprade panodil och var bara lite grinig. När jag kom hem efter en fika i Mölndal lovade jag mig att plugga. Jag satte mig vid datorn. Sen åt jag och skulle bara sova lite innan jag skulle börja plugga. Sen somnade jag. Sen vaknade jag 17.45 och fattade ingenting. Eva sms:ade en stund senare och frågade om jag ville komma över. Jag sa jag och hade ett mycket mysigt häng med Eva, Gus, Erik, action-thriller och mickrade skumtomtar. För övrigt var det nog den längsta lördagen jag varit med om i hela mitt liv.

Likaså mycket trevlig idol-kväll hos Becka med tillhörande tjejer i fredags. Jag har gjort allt den har helgen för att slippa tänka på vad min tränare ska säga i morgon när jag ringer honom och säger att jag är sjuk för femtioelfte gången i år. Det har lyckats ganska bra faktiskt. I dag var jag på barngudstjänst med Carl. Han var hur bra som helst och jag var stolt som tuppen. Dessutom har jag pluggat idag. Lite.

Dagens låt (ar): http://www.myspace.com/moldypchs  - alla domma här

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2007-12-09 22:50:47

"får ögonkontakt med den blonda killen som sitter på samma buss som dig ibland." hehehe (;
jag ska bara åka samma buss 3 gånger till innan jul. känns som jag borde lämna den där lappen snart. fast det vågar jag såklart inte. rädd för att göra bort mig totalt. jag måste komma på något annat SNART! bra att du fick ett roligt slut på lördagen :D jag räknar dagarna till nyår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela