Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Fuck art let´s kill

Publicerad 2007-12-03 12:30:04 i Allmänt,

Fuck art let´s killJag säger regn och måndagssjukan var lite extra svår idag. Jag och Eva har halkat in i skolka-för-att-hinna-plugga-träsket igen. Men va fan, det är måndag och cellerna har inte avstannat sin produktion, vi är fortfarande på väg framåt. Håller sms-kontakt med omvärlden, pluggar inför naturkunskapsprovet i morgon och odlar magsår inför engelskarbetet som inte påbörjats och ska vara inne på torsdag. Skönt med prov och inlämning i mina två favoritämnen på samma vecka.

Tillbringade fredag-lördag hos mormor och morfar. Spelade schack, åt, läste och löste olika kryss och sov middag. Det var skönt och lagom långt. Åkte hem på lördag för att gå upp i ottan och åka till Linköping och spela säsongens sista match. Berner bröt nästan efter nio minuter vilket var tråkigt för Berner men desto bättre för mig som fick spela resten av matchen. Åkte hem med två poäng och en utskällning för att jag inte sköt uppe. Jag förklarade att jag inte sköt uppe pga. alla gånger jag skjutit målvakten i huvudet. Min tränare svarade med att jag fick börja skjuta uppe eller bli petad från a-laget. Jag gick därifrån och försökte att tänka på något som inte inkluderade min handbollskarriär eller alla läxor jag inte gjort under helgen. Ibland känns pensionen lockande.

Precis lagat pytt i panna. Det luktar fisk men smakar pytt i panna.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-12-04 18:12:47

Heej Julia, du hade provet idag tror jag. Lite sent nu.. eh med RNA-processen. Jag hittade mina anteckningar idag.. Så om läran din fick chalonkansfeber o provet blev inställt, ring mig! Hoppas det löste sig ändå.

Postat av: Julia

Publicerad 2007-12-05 13:34:12

Julia! Vill du åka med och jobba på Arvika nästa år? :) Jag vet att du viill ;)

Postat av: navid

Publicerad 2007-12-13 15:39:42

snyggt som fan. det halsbandet vill jag ha.
hur gör jag för att få tag på det? hör av dig.
[email protected] - peace / navid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela