Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Skor istället för blommor

Publicerad 2007-08-04 23:59:08 i Allmänt,

Sitter inne på rummet och njuter av att ha en säng och inte en pytteliten supersmal luftmadrass att sova på inatt. Lyssnar på Laakso och tänker på att livet hade känts rätt fint nu om jag inte börjat få ont i halsen igen. Jag och mina förkylningar är någonting som inte ens läkarna förstår sig på. Hopplöst fall och jag har börjat ignorera dem. Förkylningarna, inte läkarna alltså. Johanna har varit här och vi har tjötat som vanligt. Och som vanligt tog hon med sig filmer vi inte kollade på. Och som vanligt var det mycket trevligt.

 

Köpt färg till rummet hos mamma, olivgrönt och gräddvitt. Ska ordna färg till rummet hos pappa också. Just nu är allt bara hopplöst blått och jag har två fina fönster men inga gardiner. Istället för blommor har jag skor uppradade i fönstret, fast det är rätt praktiskt eftersom de inte dör när jag är på semester.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela