Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det löser sig (det gör det alltid)

Publicerad 2007-08-24 22:35:24 i Allmänt,

- Älskaj dej juulia. Säger han och tittar på mig lätt skelande med ett smajl som går långt mycket längre än från öra till öra. Sen förklarar han för mig att vi ska gifta oss. Nästa sommar bestämmer vi och det ska vara tårta och alla gäster ska få varsin ballong. Fint. Sen äter vi kvällsmat på balkongen och läser Sunes skolväska. Carl kommer ut och bjuder mig stolt på egenbakade cocosbollar som knastrar och smakar socker. Finare får man leta efter.

 

Nu åker Linn till Frankrike om två dagar tänker jag på väg hem från träningen samtidigt som jag ser ett ungt förälskat par sitta och klämma finnar på varandra. Uäk. Fast spårvagnen kommer för en gångs skull i tid och det finns ett stråk av sommar kvar i luften. Det ordnar sig nog.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-25 12:08:39

klämmer finnar på VARANDRA? mysigt! (not)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela