Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Majornakid

Publicerad 2007-04-02 22:29:13 i Allmänt,

MajornakidUlltofflor gör att man kan sitta på balkongen trots att solen är klädd i ett lätt dis och håller på att gå ner bakom husen, nya hus, fast samma himmel och fåglar istället för betong när man blickar framåt. Helt slut idag, känns som att dagen har runnit ut i sanden till ingenting trots att jag varit uppe sen klockan åtta, handlat mat, klippt mig och haft Eva och Sofia på besök.

Mitt rum har börjat komma i ordning, fast det står fyra banankartonger kvar med saker som jag varken vill kasta eller ha kvar. Dessutom finns det inga förvaringsutrymmen kvar över huvud taget utan bara en längtan om ett iordningställt rum som ser ut ungefär som nu fast städat och utan aprikosfärgade tapeter.

Kommentarer

Postat av: systeryster

Publicerad 2007-04-03 12:03:22

vill jätte gärna ses någon dag & checka in det nya stället :), det var ju ett bra tag sedan. saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela