Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I morgondagens riktning

Publicerad 2007-04-13 17:49:55 i Allmänt,

Satt i solen på lejontrappan för andra dagen i rad, igår med Jenny och Erik och åt falafel, idag med tjejerna från klassen och åt sesamkakor och sharonfrukt. Så ovanligt att bara kunna hänga utan att behöva springa till träning eller hem och plugga. Hittade min motsvarighet till Dorothys röda skor (som hon får av den goda fen innan hon börjar följa den gula vägen mot Oz) igår på miss ragtime. Det är lycka och vår. Jag gör alltid så misslyckade skoköp annars.

Hade tänkt att ta tag i min tråkiga-saker-att-göra-lista som växt något bedrövligt de senaste dagarna och inefattar allt ifrån igentagen skolktid och kommande prov till avbokning av saker jag lovat för mycket. Eller så hade jag tänkt göra någonting annat. Som att lyssna på Erykha Badu och dricka the till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela