Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Un peut cinglé?

Publicerad 2006-09-23 14:59:05 i Allmänt,

TravelKanske borde man resa, kanske bordé man skaffa bättre vanor. Kanske borde man fylla 18 först? Eller åka till Frankrike och ägna helgerna åt att måla vita pilar i gränderna på Montmartre som leder upp till Sacre-Coeur och skicka iväg trädgårdstomtar med tåg.

Igår var jag på kräftskiva. Lite degig men det fick ett strålande avslut med psykologen och andra systemlekar. Jag lyckades aldrig lista ut den sista vi gjorde med tändsticksasken och satt tillslut kvar där som ett fån och fattade ingenting. Tillockmed Jessica fattade den efter ett tag och sa till mig "och du ska vara smart"? Jag vet inte vart den där smartheten ska sitta då. Inte i systemlekar i alla fall. Ikväll kommer Johanna och Pernilla hit, vi ska hyra film och bara ha det allmänt mys. Blivit bjuden på Cats och är allmänt lyrisk, drömde att jag hade en jättefin kjol jag skulle ha på mig när vi gick på musikalen, Christina drömde att jag hade fixat hela kittet med ett år utomlands, allt bokat och klart. Jag tror stenhårt på att det var någon sorts framtidsvision, att jag och Christina på något sätt har ett sjätte sinne.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2006-09-24 12:02:13

Tack för en mysig kväll,även om mitt humör kanske kunde varit en smula bättre, hoppas ni stod ut. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela